A jak będziecie oceniani?
Poziom niski
|
Poziom średni
|
Poziom wysoki
|
Poziom bardzo wysoki
|
punkty
|
|
Zawartość merytoryczna (poziom i jakość
informacji, stopień wypełnienia wymaganych punktów)
|
Krótki
opis, pobieżne opracowanie.
|
Poprawny
opis, lecz chaotyczny.
|
Znaczny
zbiór informacji, lecz słabo uzasadniony wybór.
|
Przedstawione
obszerne informacje, sformułowania poprawne i bogate logiczne uzasadnienie.
Wszystkie wymagane punkty zrealizowane.
|
1-5
|
Ogólne wrażenia estetyczne (styl, kultura i
forma prezentacji ustnej oraz udziału w dyskusjach na forum klasy)
|
Niedbałe
wykonanie, brak prezentacji efektów pracy grupy.
|
Prezentacja
zadania szablonowa, nieefektowna.
|
Bardzo
ciekawa prezentacja, dobry styl prezentacji, drobne niedociągnięcia, ale
widać zaangażowanie wszystkich uczniów z zespołu.
|
Wzorowa
prezentacja, oryginalne, interesujące przedstawienie informacji, pewność
siebie wynikająca z przygotowania i znacznego zaangażowania całego zespołu.
|
1-5
|
Współpraca w grupie
i kontakt z nauczycielem |
Brak
współpracy, kłótnie.
|
Praca w
zasadzie indywidualna, niewielka kolektywność podczas pracy, rzadki kontakt z
nauczycielem.
|
Dobra
organizacja pracy, współdziałanie w grupie i dobra świadomość pracy.
|
Doskonała
współpraca całej grupy, odpowiedzialność za wynik pracy.
|
1-5
|
skala ocen
OCENA
|
ILOŚĆ PUNKTÓW
|
celująca
|
15-14
|
bardzo dobra
|
13-11
|
dobra
|
10-9
|
dostateczna
|
8-7
|
dopuszczająca
|
6-5
|
niedostateczna
|
4-0
|