wstep

ocena


A jak będziecie oceniani?


Poziom niski
Poziom średni
Poziom wysoki
Poziom bardzo wysoki
punkty
Zawartość merytoryczna (poziom i jakość informacji, stopień wypełnienia wymaganych punktów)
Krótki opis, pobieżne opracowanie.
Poprawny opis, lecz chaotyczny.
Znaczny zbiór informacji, lecz słabo uzasadniony wybór.
Przedstawione obszerne informacje, sformułowania poprawne i bogate logiczne uzasadnienie. Wszystkie wymagane punkty zrealizowane.
1-5
Ogólne wrażenia estetyczne (styl, kultura i forma prezentacji ustnej oraz udziału w dyskusjach na forum klasy)
Niedbałe wykonanie, brak prezentacji efektów pracy grupy.
Prezentacja zadania szablonowa, nieefektowna.
Bardzo ciekawa prezentacja, dobry styl prezentacji, drobne niedociągnięcia, ale widać zaangażowanie wszystkich uczniów z zespołu.
Wzorowa prezentacja, oryginalne, interesujące przedstawienie informacji, pewność siebie wynikająca z przygotowania i znacznego zaangażowania całego zespołu.
1-5
Współpraca w grupie
i kontakt z nauczycielem
Brak współpracy, kłótnie.
Praca w zasadzie indywidualna, niewielka kolektywność podczas pracy, rzadki kontakt z nauczycielem.
Dobra organizacja pracy, współdziałanie w grupie i dobra świadomość pracy.
Doskonała współpraca całej grupy, odpowiedzialność za wynik pracy.
1-5

 skala ocen

OCENA
ILOŚĆ PUNKTÓW
celująca
15-14
bardzo dobra
13-11
dobra
10-9
dostateczna
8-7
dopuszczająca
6-5
niedostateczna
 4-0

 

 
 Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.